Cakepops!!

Voor mijn verjaardag heb ik van m'n zusjes de cakepopmaker gekregen. Echt een geweldig apparaat, de kleur is knalroze! De eerste keer hadden Muriel en ik chocoladebiscuit gebruikt, van verschrompelde bolletjes werden het al snel mooie ballen. De volgende dag waren ze ehcter wel wat verschrompeld dus heb ik nog een lading gemaakt met cakemix van Homemade (hoef je alleen maar water toe te voegen...) Deze bolletjes moesten wel wat langer in het apparaat blijven en halverwege worden omgedraaid, maar deze bleven wel mooi van vorm én er zat wat meer smaak aan. Ik had roze en witte babycakes melts meebesteld dus die kleuren heb ik ook gebruikt om de cakepops in te dopen. Ik had wat chocolademelts in een mok (is hoog en smal) in de magnetron laten smelten en zo kon ik de lollies er makkelijk in dopen. Vervolgens de cakelollies versieren en eet smakelijk!! :-) Erg leuk om te doen en je hebt snel een leuk resultaat: Nu nog wat meer oefenen om die randjes weg te krijgen...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Taart met disney prinsessen en prinsessencupcakes.

Lilo and Stitch taart.