DJ taart voor Lisanne

Vandaag is Lisanne al weer 16 jaar geworden. Ook voor haar mocht ik een verrassingstaart maken :-) Zij houdt heel erg veel van zingen en op zaterdagavond is zij DJ bij radio SmartFm (www.smartfm.nl)Nadat ik op internet een gemarmerde taart zag, wist ik wat ik voor haar ging maken: Een DJ taart met koptelefoon en muzieknoten (van het snoer van de koptelefoon :-)) De koptelefoon is gemaakt van cake gebakken in een blanda vorm (half rond schaaltje van IKEA) en natuurlijk is deze bekleed met zwarte marsepein met een zilveren randje. De taart:





Hier een korte How To van het marmeren:
1. Je rolt de kleuren marsepein tot een lange rol.
Ik heb ze even dik en even lang gemaakt.
2. Vervolgens stapel je de kleuren
en rol je ze in elkaar.

3. Daarna rol je de lange sliert op
en rol je deze uit tot een grote lap.

4. Je bekleedt de taart ermee en klaar!
                      De taart is gevuld met aarbeiencreme en vanillecreme met verse aardbeien:

Reacties

Populaire posts van deze blog

Taart met disney prinsessen en prinsessencupcakes.

Lilo and Stitch taart.